Ny struktur i Maritime Danmark
Den internationale maritime messe, Danish Maritime Fair, er blevet så stor en succes, at den i dag udgør en væsentlig del af Mediegruppen Maritime Danmarks aktiviteter. Som en konsekvens heraf ændrer Mediegruppen nu struktur og udvider samtidig ejerkredsen.
Alle salgs- og marketing aktiviterer forbundet med Danish Maritime Fair varetages i dag af en ekstern partner, MARPRO, der er grundlagt og ejet af Jakob le Fevre.
”For at sikre den fortsatte udvikling af Danish Maritime Fair, har vi besluttet at integrere salgs- og marketingsarbejdet - som i dag varetages af MARPRO - i Mediegruppen”, siger René Wittendorff, CEO for Mediegruppen Maritime Danmark.
”I forbindelse med at MARPRO bliver en del af Mediegruppen, indtræder Jakob le Fevre, som partner med virkning fra den 1. oktober.”
”Vi har i flere år arbejdet tæt sammen med Jakob, og jeg har den største respekt for hans faglige kompetencer og store energi. Jeg er sikker på at Jakob vil yde et stort bidrag til den fortsatte udvikling af Mediegruppen”, siger René Wittendorff.
Jakob le Fevre, der har tilbragt hele sit arbejdsliv i forskellige dele af den maritime sektor, ser frem til det nye samarbejde.
”Jeg er virkelig glad for at blive en del af Mediegruppen Maritime Danmark. Vi har arbejdet på det her i meget lang tid, og nu er det endelig faldet på plads”, siger Jakob le Fevre.
”Jeg glæder mig til at tilføre Maritime Danmark ny energi og entusiasme, og jeg glæder mig meget til at fortsætte den positive udvikling af både messe og medier som selskabet er inde i”.
Jakob le Fevre vil fremover få det overordnede ansvar for Mediegruppen Maritime Danmarks samlede salg og markedsføring, samt udvikling af eksisterende og nye forretningsaktiviteter i samarbejde med de to øvrige partnere, René Wittendorff og Martin Uhlenfeldt