Maersk Line gør shipping nemmere
Shipping er ifølge Maersk Line ikke indviklet, så det skal hele shipping processen heller ikke være. Rederiet introducerer derfor nu det nye maerskline.com , der skal give en helt ny oplevelse af at gøre forretning med Maersk Line.
Inden for dette nye site er et område specielt rettet mod online-forretning. Man kalder det My Maersk Line. Det er en intuitiv, fleksibelt system designet til at gøre behandlingen af forsendelser nemmere end nogensinde før.
Vigtige funktioner i webstedet omfatter, men er bestemt ikke begrænset til:
ETA meddelelse, så kunden ved, hvis der er ændringer i godsets ankomst.
En forenklet booking-process med en brugervenlig kopibookingfunktion.
Gennem Shipment Binder får man fuldt overblik over alle ens forsendelser og deres status under hele forsendelsesprocessen.
Under MyFinance fane, får kunderne en komplet oversigt over alle betalte, ubetalte, og krediterede fakturaer samt fakturaer, der er uenighed om.
Der er også 24/7 online hjælp til at få besvaret alle spørgsmål.
Maersk Line opfordrer folk til at udforske det nye maerskline.com og holde øje med fremtidige forbedringer, der yderligere vil forenkle shipping-processen.
Kilde: Maersk Line