Triple E-kampagne gav hæder til bureau
Kommunikationsbureauet PS Communication, der stod bag Maersk Lines Triple E-kampagne, da Majestic Maersk sidste år lå til kaj ved Langelinie i København, får ikke færre end seks priser ved årets Stevie Awards-uddeling, der finder sted i Paris i næste måned.
”Det har betydet meget at få lov at være med i så stor en opgave. Der er et fåtal af den størrelse projekter på dansk jord. Mange af de projekter, man laver som kommunikationsvirksomhed, er der ikke ret mange, der hører om”, siger Jakob Nielsen, direktør i PS Communication.
Udover at Majestic Maersk lå ved kajen, var der også en 12.000 kvadratmeter stor udstilling, som blev besøgt af cirka 250.000 besøgende i løbet af fire dage.
”Vi ville udnytte lejligheden til at fortælle om Mærsks bidrag til den globale handel, der er med til at give os billige sko og velstand til de fattige områder ved at fortælle om alle de anonyme bokse, der gemmer på en historie”, tilføjer Jakob Nielsen.
Tre af de seks priser er guld inden for kategorierne omdømme/brand management, ny produktlancering og bedste corporate image event.
Majestic Maersk var det andet ud af de i alt 20 Triple E-skibe, som Maersk Line fik leveret fra Busan.
Kilde: epn.dk