Maersk Line udvider leveringsgaranti
Et år efter at Maersk Line indførte det banebrydende Daily Maersk koncept, udvider rederiet med virkning fra den 21. november sin garanti om punktlig levering til seks nye ruter.
"Da vi lancerede Daily Maersk, indførte vi en ny servicestandard som vores kunder kunne forvente af os. Undervejs i processen spurgte vi os selv, om opgaven mon var for stor en mundfuld. Men heldigvis har vores anstrengelser båret frugt. Et år efter at vi indførte Daily Maersk konceptet er pålideligheden nu oppe på 98 procent, og vores kunder er tilfredse”, siger Vincent Clerc, Chief Trade & Marketing Officer i Maersk Line.
”Det vi gør nu er, at overføre det vi har lært fra Daily Maersk til at omfatte de nye ruter”, siger Vincent Clerc.
Den nye garanti omfatter en samlet transporttid på maksimalt 31 dage fra Jakarta og Laem Chabang til hhv. Bremerhaven, Rotterdam og Felixstowe.
Maersk Line begynder at tage imod ordrer, der er omfattet af den nye garanti, fra mandag den 8. oktober. Første afgang er den 21. november.
Kilde: Maersk Line