Maritime Danmark på Europort
Som et led i en mere offensiv international strategi, har Mediegruppen Maritime Danmark deltaget i den internationale messe Europort i Rotterdam. Fra Mediegruppens stand og via opsøgende arbejde er der skabt interesse for næste års udgave af Danish Maritime Fair og det engelsksprogede magasin Danish Maritime Magazine.
”Der var vægtige grunde for os, der talte for at deltage i messen. Dels er den verdens 3. største maritime messe med omkring 30.000 besøgende, dels er det vigtigt for os at få fortalt de danske succeshistorier i udlandet, der er stor interesse for Danish Maritime Fair og endeligt var det en glimrende anledning til at introducere vores nye Account Manager Martin Strube”, siger Jakob le Fevre, Sales- & Business Development Director i Mediegruppen Maritime Danmark.
Martin Strube er med virkning fra 1. november startet i Mediegruppen Maritime Danmark med titlen Account Manager. Hans opgave bliver at stå for salg samt afvikling af medieydelser. Martin er 32 år og kommer med en solid baggrund fra bl.a. Dansk Supermarked.
”Vi har været i dialog med alle de internationale pavillonarrangører og det ser ud som om at vi skal gøre plads til flere nationale pavilloner i 2016 på Danish Maritime Fair, b.la. er vi næsten på plads med en aftale der vil sikre en hollandsk pavillon”, fortæller Jakob le Fevre.
”Vi er også konstant på udkig efter leverandører med nye innovative systemer som vi aktivt arbejder på at få til Danmark – så vi sikrer at Danish Maritime Fair hele tiden er på forkant med den seneste udvikling”.
På messen blev mediegruppens engelsksprogede magasin - Danish Maritime Magazine - uddelt til ca. 1.100 udstillere, samt til mange tusinde besøgende.