H. Folmer & Co.

Slået op d. 04.04.2024

Bemandingsansvarlig

Vil du arbejde med påmønstring og afmønstring i et dansk rederi med international skibsfart? Og har du lyst til at være en del af en virksomhed med fart på og højt til loftet? Kom med på holdet hos H. Folmer & Co. og få en spændende hverdag som bemandingsansvarlig.

Stilling
Bemandingsansvarlig
Ansættelsesforhold
Fuldtid
Område
Hovedstaden
Arbejdssted
Fredericiagade 57, 1310 København K Danmark
Kontaktmail
crew@folmer.dk
Ansøgningsfrist
Snarest muligt
Tiltrædelsesdato
Snarest muligt

Vi er et mindre internationalt rederi, som ejer og driver syv skibe. Vi transporterer general cargo og sejler over hele verdenen i trampfart.

Velkommen til en spændende hverdag med international skibsfart
Du får din daglige gang på vores kontor i hjertet af København, lige ved Amalienborg Slot. Du bliver en del af et firma på over 60 mand, hvoraf dine 10 kolleger sidder på kontoret.

Du koordinerer og langtidsplanlægger mønstringsperioderne
Du bruger en stor del af din tid på at planlægge påmønstringer og afmønstringer af vores crew ombord på vores skibe, som har danske skibsførere, mens den øvrige besætning er filippinsk.

Du langtidsplanlægger skift af søfolk på skibene. Du planlægger, hvornår besætningen skal ud og hjem, og der er typisk 1-3 igangværende besætningsskift, der skal koordineres.

Gennem mail og telefon er du i daglig kontakt med agenter i havnene. Du har ligeledes et løbende samarbejde med både teknisk- og befragtningsafdelingen.

Du kommer til at:

  • planlægge besætningsskift, herunder have kontakt til skib og agent, booking af flybilletter, hotel mv.
  • kontrollere og registrere certifikater samt beviser
  • udarbejde hyrebilag og kontrollere hviletidsskemaer
  • stå for registrering af alle besætningsskift iflg. gældende regler
  • koordinere besætningsskift med vores filippinske samarbejdspartner i Manila
  • behandle sygesager
  • bestilling og koordinering af proviant
  • indgå i et team på to personer med ansvar for bemanding og indkøb

Struktureret problemknuser med gode samarbejdsevner
Du er god til at samarbejde og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag. Du forstår at holde overblikket i hektiske situationer, har en struktureret arbejdstilgang og sætter pris på at arbejde i et lille firma med stor international berøringsflade.

Vi forestiller os, at du har:

  • lignende erfaring fra en tidligere stilling eller en baggrund inden for det maritime erhverv
  • gode sprogkundskaber i engelsk – både på skrift og i tale
  • erfaring med at anvende Office-pakken samt kendskab til mailprogrammet reMARK
  • indsigt i crew management, herunder MLC og STCW.

Jobmarked

Se alle

Bliv opdateret med maritimedanmark.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra den maritime branche. Vi leverer nyhedsoverblikket og fagligheden, gode jobtilbud og faglige events. Hver dag,