Danish Maritime Fair lancerer hjemmeside
Danmarks første store internationale maritime messe, Danish Maritime Fair, der afvikles i dagene fra den 7 – 10. oktober i Bella Center i København, har nu fået sig egen hjemmeside : www.danishmaritimefair.dk.
Da den maritime branche er international og der forventes en del besøgende fra udlandet er hjemmesiden på engelsk. Hjemmesiden vil løbende blive opdateret med relevante oplysninger for såvel udstillere som besøgende.
På hjemmesiden er det muligt at tilmelde sig et nyhedsbrev (klik HER) og særligt den interaktive bookingliste er hurtigt blevet populær (klik HER).
Man kan også løbende følge med i hallernes design og hvor firmaerne og organisationerne har booket sig ind på den opdaterede haloversigt (klik HER)
Selvom der nu er under 2 måneder til start på messen, bookes der dagligt nye firmaer og organisationer ind.
”I starten bookede vi de firmaer ind, der så det strategisk vigtige i at Danmark fik sit eget mødested for branchen. Bookingerne var ikke placeret primært med henblik på bundlinje, men mere ud fra en betragtning om at støtte konceptet”, siger Jakob le Fevre, chef for salg & marketing, Danish Maritime Fair.
”For de firmaer der af forskellige årsager er mere fokuseret på ROI er messen først for alvor blevet interessant nu, hvor så mange vigtige aktører er samlet. Det er lidt en sneboldeffekt, når konkurrenten står der, så er man nødt til at gøre noget. Samtidigt har Bella Center nogle meget attraktive pakkeløsninger, der gør det muligt at købe en turn key løsning for en attraktiv pris. Så vi kører på og målet er stadigt at få fyldt hallerne helt op”, siger
Jakob le Fevre.
”Vi har kun 2 stande tilbage i den første hal og 8 stande tilbage i den anden hal – så det er godt vi Fik en 3. hal på i sidste øjeblik, den er der allerede 13 der har booket sig ind i”.